Etterspørselen etter integrasjonsløsninger er større enn noen gang. Behovet for at ulike datasystemer fungerer sammen er satt i fokus.


en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert”

 

opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk 
alle andre systemer som trenger denne i sitt register”

Vi leverer integrasjonsløsninger som effektiviserer og skaper nye muligheter.

Synkronisering av kunder, leverandører, kontaktpersoner, prosjekter, produkter, ansatte eller andre brukerdefinerte tabeller etter dine ønsker.  

I vår integrasjons løsning kan dere selv sette opp felt mot felt (felt administrasjon), hvilke system som abonnerer på endring av nettopp dette feltet, hvilken retning (en-vei eller to-veis), varsling ved hendelser og andre regler som gjelder.   Systemet håndterer også ”Opprett ny” fra et system til et annet (eller flere firma), med regler og obligatoriske felt. Dere kan definere inn i synkroniseringen hvilke felt dere måte ønske.  Inkludert i løsningen er også full loggføring av alle endringer som blir utført.

Databasene som synkroniseres trenger ikke å ligge på samme SQL server.  Synkroniseringen støtter SDK (integrasjons metodikk) til Microsoft Dynamics.

Intelle Integrasjon er en automatisk synkroniseringsmodul som går på serveren, og synkroniserer alle endringer umiddelbart.  Den håndterer de fleste grunndata felt som f.eks kundenavn, postadresse, besøksadresse, telefon, telefaks, e-post, organisasjon nr., kredittstopp, kontaktperson. Funksjonalitet for opprett ny kunde/leverandør. Inkludert også full loggføring av alle endringer som blir utført.

Installer synkronisering applikasjonen og du er i gang. Så enkelt.  All synkronisering, vasking av data, sammenslåing av kunder som er registrert i begge systemer foretas av bruker i egne skjermbilder.

Vi støtter de fleste systemer, men har laget en ferdig standard synkronisering mellom de markedsledende systemene. I en egen administrasjon modul setter du opp de felt som skal synkroniseres og hvilke regler som gjelder. 

 
 

 

Presentasjon 

   
 
Microsoft AX

   

 

Microsoft NAV

 

 

 

 

 

 

Noen kunder
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   



   


 

 

 

 

PRISER INTEGRASJON
inkludert Rapportering

 Serverlisens 

  Pr. bruker
1)

 Pr. ekstra 
firma 2)

Utvidet 
  integrasjon 3)

Utvidet
rapportering 4)

Microsoft CRM - Visma Business

 10 000

1 500

 5 000

 15 000

 15 000

Microsoft CRM - Visma Global

10 000

1 500

 5 000

 15 000

15 000

Microsoft CRM - Visma Mamut

 10 000

 1 500

 5 000

 15 000

15 000

Microsoft CRM - UniMicro 

 10 000

 1 500

 5 000

 15 000

15 000

Microsoft CRM - Microsoft NAV

 10 000

 1 500

 5 000

 15 000

15 000

Microsoft CRM - Microsoft AX

 10 000

 1 500

 5 000

 15 000

15 000

 1) Pr. bruker, tilsvarer antall brukere i Microsoft Dynamics CRM

 2) Pr. ekstra firma, en klient/firma i Microsoft CRM + en klient/firma i ERP er inkludert i serverlisensen.

 3) Administrering av synkroniserings motor. For å kunne sette opp egne regler og knytte til nye felt.

 4) Lage egne rapporter og analyser som Iframe i Microsoft Dynamics CRM (Rapportsenter).

 Bruksrett, vedlikehold og support avtale er obligatorisk og bergnes som 23% av veiledende priser.

 Alle priser er oppgitt i NOK og ekskl. mva

 
 




























 

 













CRM ONLINE

PRISER INTEGRASJON
alle løsninger

 Serverlisens

  Pr. bruker 

 Pr. ekstra firma

Integrasjon og Rapportering, Kunde & Leverandør synkronisering
Pris pr. måned

0

79

 

135

 

Integrasjon, Produkt & Ordre synkronisering
Pris pr. måned

545

 

0

 

195

 




 







 







 










 

Intelle - Telefon:  55 55 77 10 - E-post: post@intelle.no

Nettløsning og design er levert avViaNett AS